Tarieven
Een tijdelijke opdracht of een abonnement. De keuze is aan jullie.
Afhankelijk van de werkzaamheden wordt het uurtarief bepaald. Neem contact op om een vrijblijvende offerte te krijgen voor jullie interim-opdracht. Omschrijf duidelijk wat de opdracht is, de termijn, de werkzaamheden die verricht moeten worden en eventuele andere relevante informatie. Voor interim-opdrachten geldt altijd de minimale duur van 1 maand.
Abonnementen
Naast interim-opdrachten is het mogelijk via een abonnementsvorm op maandelijkse basis vaste ondersteuning te krijgen van Webitor. Zo heb je zekerheid en is continuiteit van de werkzaamheden op lange termijn geborgd.
Basis
€ 100 - €499 p/m
Kenmerken
-
Online advies & begeleiding
-
Redigeren en publiceren content
-
Max 2 live Q&A-sessies per maand (30 min)
-
Ondersteuning segmenten en workflows
Premium
€ 500 - € 999 p/m
Kenmerken
-
Ondersteuning inrichting back-end en front-end
-
Inrichten, testen en publiceren campagnes
-
Data-monitoring en optimalisatiesprints
-
Dedicated accountmanager
Alle abonnementen omvatten
Naast de algemene voorwaarden gelden de volgende bepaling voor de abonnementsvormen.
-
Onboarding
Bij ieder abonnement hoort een Hubspot-audit. Kosten hiervoor bedragen eenmalig €250,-.
-
Extra kortingen
Wil je het abonnement gelijk voor een half jaar of jaar afsluiten dan is korting op de prijs mogelijk.
-
Prijsbepaling
Afhankelijk van de exacte vraag wordt het maandtarief van te voren vastgesteld.
-
Extra kosten
Alle extra benodigde kosten zijn voor rekening van de opdrachtgever (zoals reis, lunch en/of locatie).
Veelgestelde vragen
Bekijk de veelgestelde vragen om een goed beeld te hebben van de voorwaarden omtrent onze
verschillende abonnementsvormen.
Hoe lang zit je aan een abonnement vast?
Het abonnement sluit je per maand af en is ook per maand opzegbaar.
Kun je ook wisselen van abonnement?
Je kunt altijd wisselen van abonnement. Het nieuwe abonnement gaat na minimaal 1 maand in op de eerste van de daaropvolgende maand. Let op: Je moet voor het einde van de maand schriftelijk doorgeven dat jullie willen wisselen in verband met tijdige verwerking. Voorbeeld: je geeft op 21 april door dat je van Basis naar Premium wilt overstappen. Dit gaat dan in per 1 juni.